Dänemark, Schweden, Polen, Deutschland, Irland, Niederlande, Belgien, Spanien, Vereinigtes Königreich, Insel Man – Verwaltung, Reparatur und Wartung von Fahrzeugparks – Tender for leasing of sustainable vehicles and related services

654195-2024 - Wettbewerb
Dänemark, Schweden, Polen, Deutschland, Irland, Niederlande, Belgien, Spanien, Vereinigtes Königreich, Insel Man – Verwaltung, Reparatur und Wartung von Fahrzeugparks – Tender for leasing of sustainable vehicles and related services
OJ S 210/2024 28/10/2024
Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung – Standardregelung
Lieferungen - Dienstleistungen
1. Beschaffer
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted Wind Power A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted - Anholt Offshore A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted Horns Rev 2 A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Germany GmbH
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted Bioenergy & Thermal Power A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Wind Power Netherlands B.V.
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Belgium Renewables BV
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted Salg & Service A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Belgium Ventures BV
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted Wind Power Holding A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Spain Services S.L.U.
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Onshore Deutschland GmbH
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Onshore Ireland Holdings Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Polska Sp. z o.o.
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted AB
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungSkåne Havsvindpark AB
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted Services A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Onshore Ireland Midco Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted (UK) Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Onshore UK Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungStromar Offshore Wind Farm Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Power (UK) Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungRenescience A/S
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Isle of Man (UK) Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Gunfleet Sands Demo Ltd.
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungOrsted Burbo (UK) Limited
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
1.1.
Beschaffer
Offizielle BezeichnungØrsted Group. “Ørsted Group” means all Affiliates of the above Contracting Entities
E-Mailalwar@orsted.com
Tätigkeit des Auftraggebers: Mit Strom zusammenhängende Tätigkeiten
2. Verfahren
2.1.
Verfahren
TitelTender for leasing of sustainable vehicles and related services
BeschreibungThe Contract is a Framework Agreement for the delivery of ​vehicle leasing and associated fleet management services​ to the Contracting Entity. The Tender Procedure is divided into two lots which cover different geographic scopes. Lot 1: Denmark Lot 2: Sweden, Germany, Poland, Netherlands, Belgium, United Kingdom and Republic of Ireland.
Kennung des Verfahrens6c395955-0950-4b99-bcf0-ab2cb8fdf9fe
Interne KennungSustainable vehicles
VerfahrensartVerhandlungsverfahren mit vorheriger Veröffentlichung eines Aufrufs zum Wettbewerb/Verhandlungsverfahren
Das Verfahren wird beschleunigtnein
2.1.1.
Zweck
Art des AuftragsDienstleistungen
Haupteinstufung (cpv): 50111000 Verwaltung, Reparatur und Wartung von Fahrzeugparks
Zusätzliche Einstufung (cpv): 34110000 Personenkraftwagen
2.1.2.
Erfüllungsort
Beliebiger Ort
Zusätzliche InformationenPlease see the description of the lots regarding the geographical scope of each lot.
2.1.3.
Wert
Geschätzter Wert ohne MwSt.304 000 000,00 DKK
Höchstwert der Rahmenvereinbarung400 000 000,00 DKK
2.1.4.
Allgemeine Informationen
Zusätzliche InformationenEconomic operators are allowed to apply and tender for both lots. However, an economic operator is not required to apply and tender for both lots. There are no restrictions in terms of how many lots a Tenderer can be awarded. Cross-lot discounts are not allowed under the Tender Procedure. Please note that the exclusion grounds are not applied.
Rechtsgrundlage
Richtlinie 2014/25/EU
Anzuwendende grenzübergreifende RechtsvorschriftThe Tender Procedure is governed by Danish law
2.1.5.
Bedingungen für die Auftragsvergabe
Bedingungen für die Einreichung
Höchstzahl der Lose, für die ein Bieter Angebote einreichen kann2
Auftragsbedingungen
Höchstzahl der Lose, für die Aufträge an einen Bieter vergeben werden können2
2.1.6.
Ausschlussgründe
Quellen der AusschlussgründeEinheitliche Europäische Eigenerklärung (EEE)
4. Gruppe von Losen
4.1.
Gruppe von LosenGLO-0001
Eingeschlossene Lose: LOT-0001, LOT-0002
4.1.1.
Wert
Höchstwert der Rahmenvereinbarung innerhalb der Gruppe von Losen400 000 000,00 DKK
5. Los
5.1.
LosLOT-0001
Titel: Lot 1 - Denmark
Beschreibung: The Contract is a Framework Agreement for the delivery of ​vehicle leasing and associated fleet management services​ to the Contracting Entity. Services covered by lot 1: The Contract is for the leasing of passenger cars and vans to fulfil the Contracting Entitiy’s requirements for employee benefit cars, role-specific cars and pool cars. For benefit cars, employees will have a choice of any brand/model combination within their salary banding allowance. Role specific and pool cars will be a combination of: service cars & pick-up trucks used for operation and maintenance activities, light-duty commercial vans for transportation of spare parts and consumables and medium duty goods vehicles for transportation of materials. A small proportion of the pool and site cars are subject to a low level of customisation (such as installation of access card readers and shelving) before delivery to the Contracting Entity. In addition, fleet management services including the provision of an IT solution to manage car selection, ordering and lifecycle management as well as a mobile application are required. As part of the fleet services under the Contract management service, the supplier shall deliver and manage a vehicle charging subscription service for the Contracting Entity, including installation of home charging points for benefit car users. For further information about the scope and requirements under the Contract please see Appendix C1.
Interne Kennung: Lot 1 - Denmark
5.1.1.
Zweck
Art des Auftrags: Dienstleistungen
Zusätzliche Art des AuftragsLieferungen
Haupteinstufung (cpv): 50111000 Verwaltung, Reparatur und Wartung von Fahrzeugparks
Zusätzliche Einstufung (cpv): 34110000 Personenkraftwagen
5.1.2.
Erfüllungsort
Land: Dänemark
Ort im betreffenden Land
Zusätzliche Informationen: Lot 1 covers Denmark and the Tenderer must be able to deliver the vehicles within this geographical scope as well as provide the related services to the Contracting Entity within this area.
5.1.3.
Geschätzte Dauer
Laufzeit8 Jahre
5.1.4.
Verlängerung
Maximale Verlängerungen: 0
5.1.5.
Wert
Geschätzter Wert ohne MwSt.216 000 000,00 DKK
Höchstwert der Rahmenvereinbarung280 000 000,00 DKK
5.1.6.
Allgemeine Informationen
Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert
Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesenja
Informationen über frühere Bekanntmachungen:
Kennung der vorherigen Bekanntmachung: 491055-2024
Zusätzliche Informationen: The Contracting Entity has made the following estimates for all the entities who can purchase under the Framework Agreement: Lot 1: Estimated value 216,000,000 DKK The above estimate is indicative and the aggregated purchases made under the Framework Agreement may vary from the above estimate. Unforeseen circumstances might occur if for instance new projects, strategic changes or new needs arise. Therefore, the Contracting Entity has decided to also include the following maximum: Lot 1: Maximum value 280,000,000 DKK The estimated value and the maximum value does not preclude or change the Contracting Entity’s possibilities to make modifications to the Contract, cf. article 89 of the Utilities Directive.
5.1.9.
Eignungskriterien
Quellen der AuswahlkriterienBekanntmachung
KriteriumAndere wirtschaftliche oder finanzielle Anforderungen
BeschreibungInformation about the Applicant’s economic and financial capacity The Applicant is encouraged to provide the following figures in the eESPD or preferably in Annex I Answering Template based on the latest two signed and approved annual reports: - Turnover (revenue) - Earnings before tax (EBT) - Current assets - Total assets (sum of all assets) - Total shareholder’s equity (equity including minority shares) - Current liabilities - Intangible assets - Inventories - Trade receivables - Cash and cash equivalents - Trade payables - Total interest-bearing debt (bank loans, draw on revolving credit facilities and corporate bonds) If the Applicant is a newly established legal entity and therefore is not able to submit the abovementioned figures the Applicant is encouraged to provide the opening balance. If the Applicant only has one approved annual report at the time of the Prequalification Deadline the Applicant is encouraged to provide those figures and is encouraged to inform the Contracting Entity that the Applicant only has one approved annual report. A newly established legal entity is encouraged to consider relying on the economic and financial capacity of the parent company or any other supporting entity. The Applicant is encouraged to submit a description of its ownership and corporate structure. If the Applicant is a subsidiary, the Applicant is encouraged to submit the name of the highest possible group parent – being an entity directly or indirectly controlling more than 50 % of the Applicant. The information may be provided in part V of the eESPD. The Contracting Entity reserves the right to set a deadline for submission of the description of ownership structure after the deadline for request to participate. If the Applicant relies financially on another legal entity, and this entity is a parent company to the Applicant and the companies have consolidated accounts, it is possible to submit financial information for the parent company only but it is to be made clear from part II C of the eESPD that the Applicant relies on the economic and financial information of the parent company or any other supporting entity by ticking “yes” in section II C of the eESPD: “Does the economic operator rely on the capacities of other entities…”. In such cases the Applicant is encouraged to state that it has consolidated accounts. If the Applicant is part of a profit sharing agreement with another legal entity, cf. for example Germany’s Ergebnisabführungsvertrag or equivalent legal arrangement or if the parent company of the Applicant has made a statement according to the Dutch Civil Code article 2:403 (a “403 statement”) or equivalent legal arrangement, the Applicant should declare in the ESPD part II C that it relies on another entity. Further the supporting entity shall fill out a separate ESPD. The Applicant or the supporting entity is encouraged to explicitly mention the profit sharing agreement/403 statement in the eESPD part V. In case of a profit sharing agreement the evaluation will be based on the figures for the financially strongest entity participating in the arrangement. Only this company has to insert financial figures in the eESPD part V. Assessment of economic and financial capacity The evaluation of the Applicant’s economic and financial capacity will be based upon the information submitted and will be an assessment of the following three areas (in prioritized order), all for the latest signed and approved annual report unless otherwise mentioned below: a) Capital structure, in prioritized order consisting of: - Order amount to equity, - Solvency ratio, and - (i) Debt to equity and (ii) debt to earnings b) Liquidity, in prioritized order consisting of: - Current ratio (current assets / current liabilities) - Change in net working capital (change in inventory and change in trade receivables subtracting change in trade payables) (based on both signed and approved annual reports) c) The following three criteria has the same weight: - Profitability - Current ratio (the oldest of the two latest signed and approved annual reports) - Profitability (the oldest of the two latest signed and approved annual reports) In the case of economic and financial support from a Supporting Entity the information will be based on the combined financial figures from both entities which accordingly both have to insert financial figures in the eESPD part V, unless the Applicant and the companies have consolidated accounts, cf. 3.2.3.1.6 above. The same applies if the Applicant is a Consortium. If the Applicant has not provided all or any of the figures mentioned in Section 3.2.3.1.1 or the opening balance as mentioned in Section 3.2.3.1.2, the Contracting Entity may choose to ask for this information. However, the Contracting Entity also has the choice of assessing the figures or the opening balance based on the information provided by the Applicant, in such case, it will be evaluated negatively in the assessment that the Applicant has not submitted all the relevant information.
Anhand der Kriterien werden die Bewerber ausgewählt, die zur zweiten Phase des Verfahrens eingeladen werden sollen
Gewichtung (Prozentanteil, genau)30

KriteriumReferenzen zu bestimmten Dienstleistungen
BeschreibungInformation about the Applicant’s experience The Applicant is encouraged to provide the following information about the Applicant’s completed experience with the services mentioned in Section 2.2 in part V of the eESPD or in the provided Answering Template (Annex I): - Title of reference - Name of the reference customer - Name and mail address of contact at reference customer - Locations/countries at which the Applicant delivered the Services to the reference customer - Average contract value per year (preferably in DKK) - Contract duration, start date (month/year) and end date (month/year or ongoing) - Description of the services delivered to the customer within the contract A maximum of five references can be submitted as information under the selection criterion “Experience” for each lot which the Applicant applies for. If more references are submitted, only the most recent references up to the maximum number of references will be considered. The most recent references will be determined based on start date. If any framework agreements are submitted as part of an Applicant’s references, Applicants are encouraged to submit the requested information for the most recent or most significant call-off contract(s) concluded under such framework agreements. References only to the award of a framework agreement without reference to any call-off contract thereunder will be disregarded on the basis that no references have been referred to. No additional documentation for the selection criterion for experience will be required from the Applicant. However, the Contracting Entity reserves the right to contact the Applicant or relevant third parties for verification of the information stated in the description(s). Assessment of experience The Applicant’s experience will be based on the information submitted in accordance with the above and will be an overall assessment of the similarity with the scope of the Contract. Therefore, it will be considered positive the more of the following each reference covers: Lot 1: - Delivery of Services similar to the scope of the Contract and as many of the Services in scope as possible for the same customer, cf. section 2.2 of the Prequalification Notice - Deliveries with a value equivalent to or larger than the Contract Value (measured annually), cf. section 2.2 if the Prequalification Notice
Anhand der Kriterien werden die Bewerber ausgewählt, die zur zweiten Phase des Verfahrens eingeladen werden sollen
Gewichtung (Prozentanteil, genau)70
Informationen über die zweite Phase eines zweiphasigen Verfahrens
Mindestzahl der zur zweiten Phase des Verfahrens einzuladenden Bewerber5
Höchstzahl der zur zweiten Phase des Verfahrens einzuladenden Bewerber5
Das Verfahren wird in mehreren aufeinanderfolgenden Phasen durchgeführt. In jeder Phase können einige Teilnehmer ausgeschlossen werden
5.1.10.
Zuschlagskriterien
Kriterium:
Art: Preis
Bezeichnung: Evaluated Price
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 40

Kriterium:
Art: Qualität
Bezeichnung: Service
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 30

Kriterium:
Art: Qualität
Bezeichnung: IT Solution
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20

Kriterium:
Art: Qualität
Bezeichnung: Contractual Terms
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10
5.1.11.
Auftragsunterlagen
Frist für die Anforderung zusätzlicher Informationen19/11/2024 23:59:59 (UTC+1)
Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://www.orstedprocurement.com/go/604898190192BEC3ADAB
5.1.12.
Bedingungen für die Auftragsvergabe
Bedingungen für die Einreichung:
Elektronische Einreichung: Erforderlich
Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden könnenEnglisch
Elektronischer Katalog: Nicht zulässig
Varianten: Nicht zulässig
Die Bieter können mehrere Angebote einreichenNicht zulässig
Frist für den Eingang der Teilnahmeanträge: 26/11/2024 13:00:00 (UTC+1)
Auftragsbedingungen:
Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgenNein
Bedingungen für die Ausführung des AuftragsSee the tender material for a full description of the terms of performance.
Es ist eine Geheimhaltungsvereinbarung erforderlichnein
Finanzielle VereinbarungSee the contract documents.
Informationen über die Überprüfungsfristen: Complaints about not having been prequalified must be filed with the Complainants Board for Public Procurement (Klagenævnet for Udbud) within 20 (twenty) calendar days from the day after the day when the Contracting Entity has notified the applicants in question about the result of the prequalification, provided that the notification contains a short statement of relevant reasoning behind the decision. The complainant must notify the Contracting Entity in writing of the filing at the latest when complaint is filed. There is no deadline for the Complaints Board’s review of a complaint about the result of the prequalification.
5.1.15.
Techniken
Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb
Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 1
Zusätzlich erfasste Erwerber: Lot 1 of the Framework Agreement covers all companies mentioned in this notice as well as Annex A and all Affiliates within the geographic scope of the lot. Ørsted establish new Affiliates on an ongoing basis. Any new Affiliate will also become a Contracting Entity under the Contract, as long as the new Affiliate’s activities are within the usual activities of the Ørsted which is to develops, constructs and operates offshore and onshore wind farms, solar farms, energy storage facilities, and bioenergy plants, and provides energy products to its customers.
Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem
Elektronische Auktionnein
5.1.16.
Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung
ÜberprüfungsstelleKlagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstelltØrsted Services A/S
Organisation, die einen Offline-Zugang zu den Vergabeunterlagen bereitstelltØrsted Services A/S
Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstelltKonkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSenderPublications Office of the European Union
5.1.
LosLOT-0002
Titel: Lot 2 - Sweden, Germany, Poland, Netherlands, Belgium, United Kingdom and Republic of Ireland
Beschreibung: The Contract is a Framework Agreement for the delivery of ​vehicle leasing and associated fleet management services​ to the Contracting Entity. Services covered by lot 2: The Contract is for the leasing of passenger cars and vans to fulfil the Contracting Entitiy’s requirements for employee benefit cars, role-specific cars and pool cars. For benefit cars, employees will have a choice of any brand/model combination within their salary banding allowance. Role specific and pool cars will be a combination of: service cars & pick-up trucks used for operation and maintenance activities, light-duty commercial vans for transportation of spare parts and consumables and medium duty goods vehicles for transportation of materials. A small proportion of the pool and site cars are subject to a low level of customisation (such as installation of access card readers and shelving) before delivery to the Contracting Entity. In addition, fleet management services including the provision of an IT solution to manage car selection, ordering and lifecycle management as well as a mobile application are required. For further information about the scope and requirements under the Contract please see Appendix C2.
Interne Kennung: Lot 2
5.1.1.
Zweck
Art des Auftrags: Dienstleistungen
Zusätzliche Art des AuftragsLieferungen
Haupteinstufung (cpv): 50111000 Verwaltung, Reparatur und Wartung von Fahrzeugparks
Zusätzliche Einstufung (cpv): 34110000 Personenkraftwagen
5.1.2.
Erfüllungsort
Beliebiger Ort
Zusätzliche Informationen: The Applicant must be able to cover the Contracting Entity's demand for Battery Electric Vehicle within the following geographical scope: Sweden, Germany, Poland, Netherlands, Belgium, United Kingdom and Republic of Ireland.
5.1.3.
Geschätzte Dauer
Laufzeit8 Jahre
5.1.4.
Verlängerung
Maximale Verlängerungen: 0
5.1.5.
Wert
Geschätzter Wert ohne MwSt.88 000 000,00 DKK
Höchstwert der Rahmenvereinbarung120 000 000,00 DKK
5.1.6.
Allgemeine Informationen
Auftragsvergabeprojekt nicht aus EU-Mitteln finanziert
Die Beschaffung fällt unter das Übereinkommen über das öffentliche Beschaffungswesenja
Informationen über frühere Bekanntmachungen:
Kennung der vorherigen Bekanntmachung: 491055-2024
Zusätzliche Informationen: The Contracting Entity has made the following estimates for all the entities who can purchase under the Framework Agreement: Lot 2: Estimated value 88,000,000 DKK The above estimates are indicative and the aggregated purchases made under the Framework Agreement may vary from the above estimates. Unforeseen circumstances might occur if for instance new projects, strategic changes or new needs arise. Therefore, the Contracting Entity has decided to also include the following maximums: Lot 2: Maximum value 120,000,000 DKK The estimated value and the maximum value does not preclude or change the Contracting Entity’s possibilities to make modifications to the Contract, cf article 89 of the Utilities Directive.
5.1.9.
Eignungskriterien
Quellen der AuswahlkriterienBekanntmachung
KriteriumAndere wirtschaftliche oder finanzielle Anforderungen
BeschreibungInformation about the Applicant’s economic and financial capacity The Applicant is encouraged to provide the following figures in the eESPD or preferably in Annex I Answering Template based on the latest two signed and approved annual reports: - Turnover (revenue) - Earnings before tax (EBT) - Current assets - Total assets (sum of all assets) - Total shareholder’s equity (equity including minority shares) - Current liabilities - Intangible assets - Inventories - Trade receivables - Cash and cash equivalents - Trade payables - Total interest-bearing debt (bank loans, draw on revolving credit facilities and corporate bonds) If the Applicant is a newly established legal entity and therefore is not able to submit the abovementioned figures the Applicant is encouraged to provide the opening balance. If the Applicant only has one approved annual report at the time of the Prequalification Deadline the Applicant is encouraged to provide those figures and is encouraged to inform the Contracting Entity that the Applicant only has one approved annual report. A newly established legal entity is encouraged to consider relying on the economic and financial capacity of the parent company or any other supporting entity. The Applicant is encouraged to submit a description of its ownership and corporate structure. If the Applicant is a subsidiary, the Applicant is encouraged to submit the name of the highest possible group parent – being an entity directly or indirectly controlling more than 50 % of the Applicant. The information may be provided in part V of the eESPD. The Contracting Entity reserves the right to set a deadline for submission of the description of ownership structure after the deadline for request to participate. If the Applicant relies financially on another legal entity, and this entity is a parent company to the Applicant and the companies have consolidated accounts, it is possible to submit financial information for the parent company only but it is to be made clear from part II C of the eESPD that the Applicant relies on the economic and financial information of the parent company or any other supporting entity by ticking “yes” in section II C of the eESPD: “Does the economic operator rely on the capacities of other entities…”. In such cases the Applicant is encouraged to state that it has consolidated accounts. If the Applicant is part of a profit sharing agreement with another legal entity, cf. for example Germany’s Ergebnisabführungsvertrag or equivalent legal arrangement or if the parent company of the Applicant has made a statement according to the Dutch Civil Code article 2:403 (a “403 statement”) or equivalent legal arrangement, the Applicant should declare in the ESPD part II C that it relies on another entity. Further the supporting entity shall fill out a separate ESPD. The Applicant or the supporting entity is encouraged to explicitly mention the profit sharing agreement/403 statement in the eESPD part V. In case of a profit sharing agreement the evaluation will be based on the figures for the financially strongest entity participating in the arrangement. Only this company has to insert financial figures in the eESPD part V. Assessment of economic and financial capacity The evaluation of the Applicant’s economic and financial capacity will be based upon the information submitted and will be an assessment of the following three areas (in prioritized order), all for the latest signed and approved annual report unless otherwise mentioned below: a) Capital structure, in prioritized order consisting of: - Order amount to equity, - Solvency ratio, and - (i) Debt to equity and (ii) debt to earnings b) Liquidity, in prioritized order consisting of: - Current ratio (current assets / current liabilities) - Change in net working capital (change in inventory and change in trade receivables subtracting change in trade payables) (based on both signed and approved annual reports) c) The following three criteria has the same weight: - Profitability - Current ratio (the oldest of the two latest signed and approved annual reports) - Profitability (the oldest of the two latest signed and approved annual reports) In the case of economic and financial support from a Supporting Entity the information will be based on the combined financial figures from both entities which accordingly both have to insert financial figures in the eESPD part V, unless the Applicant and the companies have consolidated accounts, cf. 3.2.3.1.6 above. The same applies if the Applicant is a Consortium. If the Applicant has not provided all or any of the figures mentioned in Section 3.2.3.1.1 or the opening balance as mentioned in Section 3.2.3.1.2, the Contracting Entity may choose to ask for this information. However, the Contracting Entity also has the choice of assessing the figures or the opening balance based on the information provided by the Applicant, in such case, it will be evaluated negatively in the assessment that the Applicant has not submitted all the relevant information.
Anhand der Kriterien werden die Bewerber ausgewählt, die zur zweiten Phase des Verfahrens eingeladen werden sollen
Gewichtung (Prozentanteil, genau)30

KriteriumReferenzen zu bestimmten Dienstleistungen
BeschreibungInformation about the Applicant’s experience The Applicant is encouraged to provide the following information about the Applicant’s completed experience with the services mentioned in Section 2.2 in part V of the eESPD or in the provided Answering Template (Annex I): - Title of reference - Name of the reference customer - Name and mail address of contact at reference customer - Locations/countries at which the Applicant delivered the Services to the reference customer - Average contract value per year (preferably in DKK) - Contract duration, start date (month/year) and end date (month/year or ongoing) - Description of the services delivered to the customer within the contract A maximum of five references can be submitted as information under the selection criterion “Experience” for each lot which the Applicant applies for. If more references are submitted, only the most recent references up to the maximum number of references will be considered. The most recent references will be determined based on start date. If any framework agreements are submitted as part of an Applicant’s references, Applicants are encouraged to submit the requested information for the most recent or most significant call-off contract(s) concluded under such framework agreements. References only to the award of a framework agreement without reference to any call-off contract thereunder will be disregarded on the basis that no references have been referred to. No additional documentation for the selection criterion for experience will be required from the Applicant. However, the Contracting Entity reserves the right to contact the Applicant or relevant third parties for verification of the information stated in the description(s). Assessment of experience The Applicant’s experience will be based on the information submitted in accordance with the above and will be an overall assessment of the similarity with the scope of the Contract. Therefore, it will be considered positive the more of the following each reference covers: Lot 2: - Delivery of Services similar to the scope of the Contract and as many of the Services in scope as possible for the same customer, cf. section 2.2 of the Prequalification Notice - Delivery of Services, across multiple countries simultaneously similar to the scope of the Contract, cf. section 2.2 of the Prequalification Notice - Deliveries with a value equivalent to or larger than the Contract Value (measured annually), cf. section 2.2 of the Prequalification Notice
Anhand der Kriterien werden die Bewerber ausgewählt, die zur zweiten Phase des Verfahrens eingeladen werden sollen
Gewichtung (Prozentanteil, genau)70
Informationen über die zweite Phase eines zweiphasigen Verfahrens
Mindestzahl der zur zweiten Phase des Verfahrens einzuladenden Bewerber5
Höchstzahl der zur zweiten Phase des Verfahrens einzuladenden Bewerber5
Das Verfahren wird in mehreren aufeinanderfolgenden Phasen durchgeführt. In jeder Phase können einige Teilnehmer ausgeschlossen werden
5.1.10.
Zuschlagskriterien
Kriterium:
Art: Preis
Bezeichnung: Evaluated Price
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 40

Kriterium:
Art: Qualität
Bezeichnung: Service
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 30

Kriterium:
Art: Qualität
Bezeichnung: IT Solution
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 20

Kriterium:
Art: Qualität
Bezeichnung: Contractual Terms
Beschreibung: The most economically advantages tender shall be identified on the basis of the best price-quality ratio as further described in the tender material.
Gewichtung (Prozentanteil, genau): 10
5.1.11.
Auftragsunterlagen
Frist für die Anforderung zusätzlicher Informationen19/11/2024 23:59:59 (UTC+1)
Internetadresse der Auftragsunterlagen: https://www.orstedprocurement.com/go/604898190192BEC3ADAB
5.1.12.
Bedingungen für die Auftragsvergabe
Bedingungen für die Einreichung:
Elektronische Einreichung: Erforderlich
Sprachen, in denen Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden könnenEnglisch
Elektronischer Katalog: Nicht zulässig
Varianten: Nicht zulässig
Die Bieter können mehrere Angebote einreichenNicht zulässig
Frist für den Eingang der Teilnahmeanträge: 26/11/2024 13:00:00 (UTC+1)
Auftragsbedingungen:
Die Auftragsausführung muss im Rahmen von Programmen für geschützte Beschäftigungsverhältnisse erfolgenNein
Bedingungen für die Ausführung des AuftragsSee the tender material for a full description of the terms of performance.
Finanzielle VereinbarungSee the contract documents.
Informationen über die Überprüfungsfristen: Complaints about not having been prequalified must be filed with the Complainants Board for Public Procurement (Klagenævnet for Udbud) within 20 (twenty) calendar days from the day after the day when the Contracting Entity has notified the applicants in question about the result of the prequalification, provided that the notification contains a short statement of relevant reasoning behind the decision. The complainant must notify the Contracting Entity in writing of the filing at the latest when complaint is filed. There is no deadline for the Complaints Board’s review of a complaint about the result of the prequalification.
5.1.15.
Techniken
Rahmenvereinbarung: Rahmenvereinbarung ohne erneuten Aufruf zum Wettbewerb
Höchstzahl der teilnehmenden Personen: 1
Zusätzlich erfasste Erwerber: Lot 2 of the Framework Agreement covers all companies mentioned in this notice as well as Annex A and all Affiliates within the geographic scope of the lot. Ørsted establish new Affiliates on an ongoing basis. Any new Affiliate will also become a Contracting Entity under the Contract, as long as the new Affiliate’s activities are within the usual activities of the Ørsted which is to develops, constructs and operates offshore and onshore wind farms, solar farms, energy storage facilities, and bioenergy plants, and provides energy products to its customers.
Informationen über das dynamische Beschaffungssystem: Kein dynamisches Beschaffungssystem
Elektronische Auktionnein
5.1.16.
Weitere Informationen, Schlichtung und Nachprüfung
ÜberprüfungsstelleKlagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstelltØrsted Services A/S
Organisation, die einen Offline-Zugang zu den Vergabeunterlagen bereitstelltØrsted Services A/S
Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstelltKonkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSenderPublications Office of the European Union
8. Organisationen
8.1.
ORG-0001
Offizielle Bezeichnung: Ørsted Services A/S
Registrierungsnummer: 27446485
Postanschrift: Orsted Services A/S Nesa Alle 
Stadt: Gentofte
Postleitzahl: 2820
Land, Gliederung (NUTS): Københavns omegn (DK012)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
Organisation, die zusätzliche Informationen über das Vergabeverfahren bereitstellt
Organisation, die einen Offline-Zugang zu den Vergabeunterlagen bereitstellt
8.1.
ORG-0002
Offizielle Bezeichnung: Ørsted A/S
Registrierungsnummer: 36213728
Postanschrift: Orsted Services A/S Nesa Alle 
Stadt: Gentofte
Postleitzahl: 2820
Land, Gliederung (NUTS): Københavns omegn (DK012)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0003
Offizielle Bezeichnung: Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S
Registrierungsnummer: 27446469
Postanschrift: Ørsted Bioenergy & Thermal Power A/S Asnæsvej 16 
Stadt: Kalundborg
Postleitzahl: 4400
Land, Gliederung (NUTS): Vest- og Sydsjælland (DK022)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0005
Offizielle Bezeichnung: Ørsted Salg & Service A/S
Registrierungsnummer: 27210538
Postanschrift: Ørsted Salg & Service A/S Nesa Alle 
Stadt: Gentofte
Postleitzahl: 2820
Land, Gliederung (NUTS): Københavns omegn (DK012)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0006
Offizielle Bezeichnung: Ørsted Wind Power Holding A/S
Registrierungsnummer: 18936674
Postanschrift: Ørsted Wind Power Holding A/S Kraftværksvej 53 
Stadt: Fredericia
Postleitzahl: 7000
Land, Gliederung (NUTS): Sydjylland (DK032)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0007
Offizielle Bezeichnung: Ørsted Wind Power A/S
Registrierungsnummer: 31849292
Postanschrift: Ørsted Wind Power A/S Kraftværksvej 53 
Stadt: Fredericia
Postleitzahl: 7000
Land, Gliederung (NUTS): Sydjylland (DK032)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0008
Offizielle Bezeichnung: Ørsted - Anholt Offshore A/S
Registrierungsnummer: 31176743
Postanschrift: Ørsted - Anholt Offshore A/S Klippehagevej 22 
Stadt: Fredericia
Postleitzahl: 7000
Land, Gliederung (NUTS): Sydjylland (DK032)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0009
Offizielle Bezeichnung: Ørsted Horns Rev 2 A/S
Registrierungsnummer: 31849322
Postanschrift: Ørsted Horns Rev 2 A/S Fiskerihavnsgade 8 
Stadt: Esbjerg
Postleitzahl: 6700
Land, Gliederung (NUTS): Sydjylland (DK032)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0013
Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Registrierungsnummer: 10294819
Postanschrift: Toldboden 2  
Stadt: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land, Gliederung (NUTS): Vestjylland (DK041)
Land: Dänemark
Telefon: +45 72 40 56 00
Rollen dieser Organisation
Überprüfungsstelle
8.1.
ORG-0014
Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registrierungsnummer: 37795526
Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35  
Stadt: Valby
Postleitzahl: 2500
Land, Gliederung (NUTS): Københavns omegn (DK012)
Land: Dänemark
E-Mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41 71 50 00
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Rollen dieser Organisation
Organisation, die weitere Informationen für die Nachprüfungsverfahren bereitstellt
8.1.
ORG-0015
Offizielle Bezeichnung: Orsted AB
Registrierungsnummer: 556626-9345
Postanschrift: Skomakaregatan 6-8  
Stadt: Malmo
Postleitzahl: 21134
Land, Gliederung (NUTS): Skåne län (SE224)
Land: Schweden
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0016
Offizielle Bezeichnung: Skåne Havsvindpark AB
Registrierungsnummer: 559258-2059
Postanschrift: Vasagatan 28  
Stadt: Stockholm
Postleitzahl: 111 20
Land, Gliederung (NUTS): Stockholms län (SE110)
Land: Schweden
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0019
Offizielle Bezeichnung: Orsted Polska Sp. z o.o.
Registrierungsnummer: 0000401385
Postanschrift: Ul. Chmielna 73  
Stadt: Warsaw
Postleitzahl: 00-801
Land, Gliederung (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Land: Polen
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0020
Offizielle Bezeichnung: Orsted Germany GmbH
Registrierungsnummer: HRB 116369
Postanschrift: Van-der-Smissen-Strasse 9  
Stadt: Hamburg
Postleitzahl: 22767
Land, Gliederung (NUTS): Hamburg (DE600)
Land: Deutschland
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0021
Offizielle Bezeichnung: Orsted Onshore Deutschland GmbH
Registrierungsnummer: HRB 7598
Postanschrift: Gesandtenstrasse 3  
Stadt: Regensburg
Postleitzahl: 93047
Land, Gliederung (NUTS): Regensburg, Kreisfreie Stadt (DE232)
Land: Deutschland
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0022
Offizielle Bezeichnung: Orsted Onshore Ireland Holdings Limited
Registrierungsnummer: 445728
Postanschrift: 5th Floor, City Quarter Lapps Quay 
Stadt: Cork
Postleitzahl: T12 A2XD
Land, Gliederung (NUTS): South-West (IE053)
Land: Irland
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0023
Offizielle Bezeichnung: Orsted Onshore Ireland Midco Limited
Registrierungsnummer: 137889
Postanschrift: 5th Floor, City Quarter Lapps Quay 
Stadt: Cork
Postleitzahl: T12 A2XD
Land, Gliederung (NUTS): South-West (IE053)
Land: Irland
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0025
Offizielle Bezeichnung: Orsted Wind Power Netherlands B.V.
Registrierungsnummer: 63586088
Postanschrift: Koninginnegracht 19  
Stadt: Den Haag
Postleitzahl: 2514 AB
Land, Gliederung (NUTS): Agglomeratie ’s-Gravenhage (NL332)
Land: Niederlande
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0026
Offizielle Bezeichnung: Orsted Belgium Renewables BV
Registrierungsnummer: BE0784441869
Postanschrift: Robert Schumanplein 6/5  
Stadt: Brussel
Postleitzahl: 1040
Land, Gliederung (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: Belgien
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0027
Offizielle Bezeichnung: Orsted Belgium Ventures BV
Registrierungsnummer: BE0784424548
Postanschrift: Robert Schumanplein 6/5  
Stadt: Brussel
Postleitzahl: 1040
Land, Gliederung (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: Belgien
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0028
Offizielle Bezeichnung: Orsted Spain Services S.L.U.
Registrierungsnummer: B06982086
Postanschrift: c/o Deloitte A/S Calle Serrano 90, 3th Floor 
Stadt: Madrid
Postleitzahl: 28006
Land, Gliederung (NUTS): Madrid (ES300)
Land: Spanien
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0029
Offizielle Bezeichnung: Ørsted Group. “Ørsted Group” means all Affiliates of the above Contracting Entities
Registrierungsnummer: 0000
Postanschrift: Kraftværksvej 53  
Stadt: Fredericia
Postleitzahl: 7000
Land, Gliederung (NUTS): Sydjylland (DK032)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0030
Offizielle Bezeichnung: Orsted Burbo (UK) Limited
Registrierungsnummer: 04129545
Postanschrift: Howick Place 5  
Stadt: London
Postleitzahl: SW1P 1WG
Land, Gliederung (NUTS): Camden and City of London (UKI31)
Land: Vereinigtes Königreich
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0031
Offizielle Bezeichnung: Orsted Gunfleet Sands Demo Ltd.
Registrierungsnummer: 07307044
Postanschrift: Howick Place 5  
Stadt: London
Postleitzahl: SW1P 1WG
Land, Gliederung (NUTS): Camden and City of London (UKI31)
Land: Vereinigtes Königreich
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0032
Offizielle Bezeichnung: Orsted Power (UK) Limited
Registrierungsnummer: 04984787
Postanschrift: Howick Place 5  
Stadt: London
Postleitzahl: SW1P 1WG
Land, Gliederung (NUTS): Camden and City of London (UKI31)
Land: Vereinigtes Königreich
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0033
Offizielle Bezeichnung: Stromar Offshore Wind Farm Limited
Registrierungsnummer: SC716924
Postanschrift: 26 Frederick Street 1th Floor  
Stadt: Edinburgh
Postleitzahl: EH2 2JR
Land, Gliederung (NUTS): Edinburgh, City of (UKM75)
Land: Vereinigtes Königreich
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0034
Offizielle Bezeichnung: Orsted Onshore UK Limited
Registrierungsnummer: 06636519
Postanschrift: Howick Place 5  
Stadt: London
Postleitzahl: SW1P 1WG
Land, Gliederung (NUTS): Camden and City of London (UKI31)
Land: Vereinigtes Königreich
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0035
Offizielle Bezeichnung: Orsted (UK) Limited
Registrierungsnummer: 06730824
Postanschrift: Howick Place 5  
Stadt: London
Postleitzahl: SW1P 1WG
Land, Gliederung (NUTS): Camden and City of London (UKI31)
Land: Vereinigtes Königreich
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0036
Offizielle Bezeichnung: Orsted Isle of Man (UK) Limited
Registrierungsnummer: 013051V
Postanschrift: c/o Appleby Trust (Isle of Man) Limited 33-37 Athol Street  
Stadt: Douglas
Postleitzahl: IM11LB
Land: Insel Man
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0037
Offizielle Bezeichnung: Renescience A/S
Registrierungsnummer: 31846803
Postanschrift: Kraftværksvej 53  
Stadt: Fredericia
Postleitzahl: 7000
Land, Gliederung (NUTS): Sydjylland (DK032)
Land: Dänemark
Telefon: +45 99 55 11 11
Internetadresse: www.orsted.com
Endpunkt für den Informationsaustausch (URL): www.orstedprocurement.com
Rollen dieser Organisation
Beschaffer
8.1.
ORG-0000
Offizielle Bezeichnung: Publications Office of the European Union
Registrierungsnummer: PUBL
Stadt: Luxembourg
Postleitzahl: 2417
Land, Gliederung (NUTS): Luxembourg (LU000)
Land: Luxemburg
Telefon: +352 29291
Internetadresse: https://op.europa.eu
Rollen dieser Organisation
TED eSender
11. Informationen zur Bekanntmachung
11.1.
Informationen zur Bekanntmachung
Kennung/Fassung der Bekanntmachung: 48800be8-31bf-4c2c-90c3-314e7bac5ae5 - 01
Formulartyp: Wettbewerb
Art der Bekanntmachung: Auftrags- oder Konzessionsbekanntmachung – Standardregelung
Unterart der Bekanntmachung17
Datum der Übermittlung der Bekanntmachung: 24/10/2024 13:45:44 (UTC)
Sprachen, in denen diese Bekanntmachung offiziell verfügbar ist: Englisch
11.2.
Informationen zur Veröffentlichung
Veröffentlichungsnummer der Bekanntmachung: 654195-2024
ABl. S – Nummer der Ausgabe: 210/2024
Datum der Veröffentlichung: 28/10/2024